Fredag 8:e Juli

Hejsan hoppsan!

Vet ni?! Jag blev såååå frustrerad igår kväll. Fick reda på något som sved som bara den igår. Jag fattar inte att jag inte har någon koll längre. Kunde ha fått uppleva det mest underbaraste någonsin om jag bara hade varit mer uppmärksam. Så här var det. Jag gick in på min twitter igår och läste lite kändisars twitter och jag såg att Jason Derulo skulle till Paris. Läste då lite var han tidigare varit. Helt plötsligt såg jag att han skrivit "Off to Sweden now".. Tänkte menade karln allvar. Javisste gjorde han det. Han har ju både varit i Sundsvall och på Skansen - Allsång och uppträtt. Hur tusan kunde jag missat det. En av mina idoler. Hallå!



Från och med nu måste jag ha bättre koll. Kan ju erkänna att det var jobbigt att veta att han varit här i Stockholm på Skansen också. Tusan alltså. Hade ju självklart velat gå dit. Alla vet ju att han är en av mina favorit artister. Killen är ju riktigt grym. Hans uppträdande var också det.



Nåväl, jag hoppas han kommer tillbaka och med en konsert då också. Man det var riktigt synd att jag faktiskt kunde missa detta. Hade lugnt gått annars.! Jag får nöja mig med att se hans framträdande på internet istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0