Måndag 11:e Juli

God kväll!

Har varit fullt upp hela helgen så det har tyvärr blivit dålig uppdatering. Men jag ska fylla i luckorna imorgon. För även idag har det varit en del saker jag har behövt fixa. Nå, kan säga att yttligare en pryl till samlingen har kommit. Jag är faktiskt väldigt glad.

Just nu sitter jag på min balkong och tittar ut över Mälaren. Så fint. Ser in mot stan hur staden lyser upp och broar etc. Flygplan som börjar gå mot landning och har lyft. Det är brommas flygplats, såklart. Nej, det blåser lite svalt så det är faktiskt väldigt skönt. Imorgon blir det en skojig dag faktiskt. Ska få träffa bror och hans hundar. Ser fram emot att få träffa dem igen.

Det är väl morgon dagen. Men det jag kan säga om dagen är väl att jag har träffat Ida. Vi åkte och hämtade ett paket som jag skulle hämta på posten och sedan drog vi och käkade Thai wook. Super gott. Snackade en massa med tanke på att hon snart åker till Mallorca. Det som är jobbigt är att hela hennes semester är full smockad med saker hon ska göra. Så jag passar på nu innan hon åker på fredag till Skåne först.

Nej, jag ska smita in igen. Tänkte kika lite på tv en stund. Men vi hörs mina vänner imorgon igen!

God natt.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0