Onsdag 20:e Juli

God morgon!

Ligger och latar mig i sängen. Ska alldeles strax klä på mig. Nå, uppdateringen har varit dålig. Tro mig det vet jag har. Fast det har faktiskt varit fullt upp. Jag hinner aldrig blogga känns det som. Nå, veckan har varit så att jag har jobbat och alltid gjort något efteråt och kommer sedan hem sent.

Men nu är det bara idag och imorgon jobb, sedan är jag lång ledig.! *Jippi*. Det är ju kanon. Men okej, det blir inte bara extra lång ledigt i helgen för jag ska få besök. På torsdag så kommer lilla Kiara på besök igen. Hon ska vara här till på söndag. Den lilla busiga rackaren. Så igår handlade vi grejer tills imorgon. Så det blir nog bra.





Nu ska jag alldeles strax gå och klä på mig. Ska iväg och jobba vet ni :) Jag ska få hänga med min kompis Laura ikväll. Yeah! Vi latinas håller ihop ;) Aja, så är det. Nej, men sedan blir det en lugn kväll. Imorgon blir det då lite att göra. Ska till optikern och sedan till brorsan och hämta Kiara.

Ska försöka skriva lite ikväll. Ni får ha en toppen dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0