Måndag 16:e maj

God morgon, god morgon!

Trött?! Absolut. Det blev ganska sent igår ändå. Jag och lillebror satt och tittade på Hockeyn. Tusan vad jag svor igår. Messade Marie och berättade att jag nog skulle behöva tvätta munnen med tvål och vatten efter matchen, eftersom jag hade svurit så himla många gånger. Hahaha, då fick jag veta att jag inte var den enda. :)

Nej allvarligt?! Riktigt trist var det igår. Sverige var grymma iallafall. Dem har varit jätteduktiga. Kan vara väldigt stolta över dem. Synd, riktigt synd var det iallafall. Så himla typiskt. Blev så "ledsen" när jag såg i slutet då svenskarna fick hämta sina medaljer, dem var så besvikna och ledsna över att dem förlora. :/

Fast jag kan nämna detta för Maries och hennes karl att det var första gången min lillebror någonsin har sätt en hel Hockey match och till och med han blev helt insatt i den. Så det var skönt att slippa titta själv igår.

Nej, nu ska jag börja klä på mig och sedan ska vi om en stund iväg till arbete. Jag hoppas ni får en fin dag allesammans och så hörs vi senare igen!




Saknar mitt landställe som bara den.. ännu mer nu också :( Man går runt i mystofflor..


Still missing you, daddy..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0