Måndag 9:e maj

God dagens gott folk!

Herregud, jag är så seg idag. Har ont i högra knät och orkar inte göra något. Måste gå försiktigt hela tiden, så himla irriterande. Jag varför jag har ont och vad som orsakade det. En cykel är inblandad.. haha.. Men jag ramlade inte tack gode gud.

Nej, dagen har varit okej. Hade en busy morgon och på eftermiddagen så har jag bara tagit det lugnt. Jätteskönt ska snart iväg på mitt sista "möte", trist :( Vill ju så gärna fortsätta. Är lite deppig av att det är slut. Är även orolig hur det kommer att gå. Ser ju fram emot måndagarna av en anledning.

Nåväl. Jag ska kika lite på mina mejl och sedan så ska jag börja göra mig i ordning för att dra iväg. Hörs senare när jag är hemma igen.! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0