Söndag 1:a maj

God morgon allihopa!

Hoppas allt är bra med er?! Själv så är jag ganska nyvaken och seg. Sovit bra har jag väl gjort. Vaknade av att det spelas en massa musik nere på ängen. Antagligen ett första maj tåg som är igång och tjoar. Nå, idag åker jag hem igen. Nästa vecka händer det lite grejer. Förhoppningsvis något positivt. Men det är skönt ändå att det händer något iallafall.

Skönt att jag städade rummet igår. Dammade av och dammsög lite grann. Så det är rent och snyggt nästa gång jag kommer. Det är ju grejer som måste göras här hela tiden så det är bara att göra.

Hahaha.. söta lillebror kom in nyss och ville ha rekommendation för hur man håller frillan på plats. Bad honom använda liiite hårspray. Men jag tror han tog lite för mycket. Nästan mer än mig ju. Känner hårspray i munnen nu fan. Hahaha.. han är sååå söt. :D Idag ser han fräsch ut. Nya kläder och ska ha på sig nya skorna och allt. Dem ska snart iväg och hälsa på morfar (hans morfar), middag och så. Bad honom klä sig lite finare då.

Nej, jag är hungrig och ska äta frukost. Hörs om ett tag igen!




Just nu.. kramar om min Simpson kudde. Pappas favorit serie. Köpte lakan och det till honom med Simpson på och gav honom det en julas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0