Tisdag 31:a maj

God morgon! Pigg? Nja, ganska trött. Svårt att sova igår. Har ni varit med om att man är jättetrött, blundar men somnar inte???!! Det hände igår. Då blev jag istället irriterad och kände mig obekväm i min egen säng. Ville bara sätta mig upp och gapa av ilska. Så istället vaknar jag nu upp trött och seg.

Har ni hört hur vädret blir idag? Det är kring 13 grader nu på morgonen, men senare under dagen så kommer det stiga upp till 23 (kanske t.o.m 25) grader. Sjukt!! Nå, det blir inga varma kläder iallafall. Hur som haver. Jag ska börja klä på mig. Jag hoppas ni får en riktigt trevlig dag!




Gud vilken stolt syster jag är. Lillebror har klass.! Eftersom han snart går ut grundskolan så har jag begärt ledig den dagen. Vill definitivt se lillebror klädd så här på sin skolavslutning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0