Lördag den 29:e Oktober

God morgon! :)

Sitter och tittar på Valentine's Day. Ska strax äta frukost. Jaha, hur har er vecka sett ut? Hur ser helgen ut?! Själv så har min vecka varit bra och jag ser fram emot nästa. Det händer en del då. Sedan så är det bara lugnt. Helgen kommer bli super bra den med. Igår skulle jag åkt och hälsat på lillebror och hans mamma, men jag var osäker på om jag var sjuk eller inte. Så jag åkte inte. Men falskt alarm var det i vilket fall som helst. Jag ville dock inte ta några risker ifall att.

Halloween, scary holiday. Ja, ikväll blir det bio Paranormal Activity 3. Först så blir det den första och andra filmen och så den tredje på bio ikväll.

Jag måste bara visa ett klipp som jag bara älskar. Det är med två små tjejer som har blivit kända på youtube, dels för att dem har sjungit Nicki Minajs låt Super Bass. Fast också för att dem är verkligen jätteduktiga. En ungen är såååå cool att jag kan inte sluta le under hela klippet. Men jag ska visa en del bara. Ni borde söka på youtube för hela.



Nu måste jag komma igång. Jag ska iväg om ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0