Torsdag den 27:e Oktober (mobilblogg)

Sitter och väntar på att bussen ska komma. I lurarna så lyssnar jag på Beyonce - Love on top. Älskar den låten. Sådan skön rytm i den. Ger mig positiva tankar. Något jag faktiskt behöver just nu. Nå, hur har er vecka varit?

Själv har jag varit hundvakt. Tog några lediga dagar från jobbet. Det var skönt. Bror har nämligen varit upp hos moster och hälsat på samt gjort lite andra ärenden på samma gång. I veckan har jag bara jobbat. I helgen var det hund helg och jag fick träffa Jennifer också. Så det var en riktigt bra helg.

Nu kommer Halloween och det är dags för lite skräckfilms tittande. Ska se Paranormal Activity 3. Jag måste säga att jag försökt få min tre vänner från jobbet att se den med mig. Men vilka fegisar. Juste i torsdags för en vecka sedan hängde jag med tre fina vänner från jobbet. Vår kära vän Laurita åker till Argentina i 2 månader. Alldeles för lång tid tycker jag. :) Så vi hade lite ungdoms häng. Käkade och sedan bio.

Nej jag är på bussen nu. Så jag ska njuta av sist minuterna på bussen innan bytet för tunnelbanan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0