Fredag 2:a September

Hejsan hoppsan!

Jag är usel, jag är medveten om det. Men de senaste dagarna har väl varit lite mycket. Har träffat min fina vän Marie, hängt en del med lillasyster C och Gisela. I tisdags hämtade jag Romeo. Vill ha en lite söt krabat att hänga med och ta hand om. Sedan så har jag bara tagit det lugnt. Igår var jag ute och käkade med två kompisar, Laura och Maria. Helt underbart snälla och roliga människor.

Igår kom även yttligare en liten krabat. Kiara är nu också på besök. På söndag åker dem hem. Sedan så kommer jag vara hos min bror i nästan två veckor. Ska vara hundvakt. Det kommer bli ganska trist att vara själv, men ändå lite roligt eftersom jag får vara lite själv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0