Läskigt

Det som an vara lite jobbigt på kvällarna är väl att vara ensam antar jag. Jag har hört tre skumma saker sedan jag kom hit. Det har inte bara skett på kvällarna utan en av sakerna har skett på dagen. Nyss så lät det som en papperspåse rörde sig ute i hallen. Tidigare var det som om någon öppnade dörren med en nyckel. Det sista var att något i köket klirrade. Jätteskumt. Det jobbigastge är väl att hundarna hör det också och skäller. Så på så vis är jag väl inte lika rädd, utan att dem märker det hela lite lättare för då vet jag att jag inte överreagerar eller inbillar mig.

Jag har två "beskyddare" hela tiden omkring mig och det ser ju efter mig även på natten som dagen. Det är skönt faktiskt. Känner mig trygg då hela tiden. Det är väl det enda som gör så att jag känner mig trygg och är dels den stora orsaken till att jag faktiskt är här.

Tror ni på något övernaturligt, inte spöken men något.?!

Ska väl krypa ned nu. Vi hörs mina vänner! God natt på er.


Kommentarer
Postat av: mamita

...kanske lilla spöket Laban...:-)

2011-09-06 @ 09:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0