Måndag 5:e September

Inte så många dagar kvar tills jag fyller år. Hur är det med er annars kväll då?! Som ni kanske vet så åkte jag till storebror för att passa hundarna. Vi har det skönt och tar det bara lugnt. Har haft en lugn och avkopplad dag. Sitter just nu och kollar på när Kiara ligger här brevid mig och drömmer. Skäller lite smått och rör på sig, fast hon sover. Ganska kul att se när hundar drömmer. Romeo drömmer inte lika mycket som hon gör. Men ibland kan han också små skälla lite när han drömmer. Dem snarkar iallafall och fiser en del. Så typiskt hundar faktiskt. Men men..

Igår började Idol. Det var rikigt skoj att titta på faktiskt. Jag fastnade direkt för en kille som hade den coolaste kombinationen när han spelade och sjöng. Fan, det var riktigt grymt. Jag hoppas han kommer långt oavsett om han fortsätter i Idol. Grym kille, och att ha Bobby Marley och Bruno Mars som sina förebilder så kan nog grabben nog få en bra kombi om han skulle göra musik.



Nu ska jag ut med hundarna en stund. Ska skriva lite sedan när jag kommer tillbaka.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0