Tisdag den 13:e September

God kväll! (natt)

Jag har varit seg enda sedan jag kom hem från jobbet. Idag så fick jag gå upp extra tidigt eftersom jag först skulle lämna hundarna hos bästisen som skulle få vara hundvakt. Så imorse åkte jag med två hundar som var lika trötta som mig. Men jag var helt död när dagen väl var slut.

På vägen hem var det väl lite mer jobbigare. Mer folk, barn och många som skulle hem från jobbet. Det var betydligt lugnare på vägen till jobbet än hem. Hur som helst så kom vi iallafall hem till slut. Sedan har jag bara varit hemma hela eftermiddagen.

Första dagen på jobbet var väl sådär. Det började definitivt inte något bra. Bråkade lite med min "medarbetare" så att säga. Om någon försöker anklaga mig, eller hacka på mig, säga saker som inte alls stämmer så säger jag ifrån. Om folk nu har svårt att ta det så får det vara. Jag låter inte någon se ner på mig och tilltala mig hur som helst. Jag säger ifrån om jag måste TRO MIG.! Sedan kanske jag gav rätt attityd och tilltal på ett moget sätt, men när jag blir irriterad och arg så talar jag på ett väldigt speciellt sätt och i en speciell hög ton.

Något som jag mådde bättre av senare var en video som jag spelade in med mitt gudbarn när jag träffade henne i somras. Hon var så himla söt att jag bara blev tvungen att lägga upp det här. Den här lilltjejen får alltid mig att le.





Nu ska jag ut och ta sista promenad med hundarna. Sedan blir det till att krypa i säng för imorgon är det dags för en ny tatuering. Men innan dess så har jag en del saker att göra innan.

God natt mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0