Lördag den 11:e Februari (mobilblogg)

Yo yo! :)

Jupp, har man kikat melodifestivalen hemma hos brorsan och det var ju sjukt bra deltagare ikväll, men självklart var det ju låt nummer 6. Såg även att brorsan kompis var med och dansa där också i det uppträdandet.

Idag har det varit bus på högsta nivå med Kiara och hennes syster och mamma. Alltid lika kul att se dem tillsammans busa runt och runt. Dem är så mysiga.

Nå, veckan har varit lugn ändå. Var sjuk typ hela förra veckan så jag hade ju en del att göra, som jag tack gode Gud blev klar med. Om jag inte hade min kompanjon Tessan hade fan inte gått.! Mycket kan jag tacka henne för dream team fyfan.! Nej men jag är nöjd med vårt arbete! *Whoop whoop*

Nu ska jag strax lägga mig. Är ju så sjukt trött efter dagen. Fullfart har det varit. Hoppas ni får en fortsatt trevlig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0