Whitney Houston 1963 - 2012, VIF

Har svårt att somna om. Vaknade av att jag hörde ett duns. Men nu kan jag inte somna om. Läser en massa inlägg på twitter och inser att en massa stora kändisar beklagar sorgen av Whitney Houston - WTF???!! Fattar ingenting. Visar sig att hon dog inatt. Det kom ut runt 02.25 på Twitter och nu är det massa inlägg efter inlägg som dyker upp.

Gick in på Aftonbladet för en liten "bekräftelse" och ja minsann, där fann jag den också. Det jag inte trodde var sant. Blev så jävla förvånad. Tror inte det är sant nästan.

En legendarisk, musik ikon, otrolig röst som gjorde henne till den hon är idag. Hon fick oss alla få håret i nacken att resa sig då hon sjöng sin låt "I Will Always Love You". Hon kommer aldrig bli glömd utan kommer alltid att leva genom sin musik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0