6 April 07 - Soligt, men kallt

Läsare..
Har hört talas om dessa bloggar, så det är väl dags att jag också skaffar en.
Kan vara bra att ha någonstans att kunna uttrycka sina känslor och tankar.
Detta inlägg är bara ett test inlägg..Fast sjävklart kommer det komma mer.
Med tanke på allt som sker nu i mitt liv så, går i gymnasiet sista året,
ska ta studenten den 8 Juni och redan nu har jag mycket att göra...

Idag är det Soligt och fint ute, men det är även kallt och blåsigt fortfarande.
Min kompis och jag väntar på bättre dagar med vacker väder så vi kan
bli bruna och fina till våra studenter.


Detta är en början på nedräkningen till den 8 Juni 2007..
samt allt som kommer hända tills dess..=)
63 dagar kvar

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0