Aahh..La música..måste bara

Jag blev tvungen att berätta vad för låtar som inte går att sluta lyssna på..Det är alltid mycket R&B och Hip/hop som spelas i mina hörlurar och högtalare. Om vi tar sådan musik först..Då ska vi se, en lista på 8 olika låtar som jag lyssnar för det mesta på just nu.

1.  Beyonce feat.Shakira - Beautiful Liar (en riktigt bra kombination faktiskt..Love it.)
2.  Jibbs feat.Melody Thornton - Go too far (vet inte, den är skön att lyssna på helt enkelt..)
3.  Teairra Mari - Act right (gillar hennes röst i den här låten)
4.  J-Status feat.Rihanna - Roll it girl (grymt bra låt, älskar den..bra rytm =)..)
5. 
Lumidee feat.Tony Sunshine - She's like the wind (ännu en bra kombination)
6.  Diddy feat.Keisha Cole - Last night (bara underbart bra låt)
7.  Bone Thugs-N-Harmony feat.Akon (gillar, lugn och bara bra helt enkelt)
8.  Frankie J - Daddy's little girl (hela han är underbar, hans röst..går inte motstå den)

Det är låtar som jag lyssnar på just nu, när det gäller R&B och hip/hop. Sedan kan vi ta Latin music..Hehe ne men spansk hip/hop och lite blandat. Samma lista på 8 olika låtar..

1.  Aventura feat.Frankie J - Los infieles (remix) (ååh snygga latinos bara..=)..vackert)
2.  Rakim y Ken-Y feat.Nina Sky - Down (remix,spanglish) (grymt bra bara)
3.  Yaga y Mackie feat.Nina Sky -  Bailando (love it, love it..gillar mycket)
4.  Wisin y Yandel feat.Aventura - Pam pam (remix) (gillar väldigt mycket bara)
5.  Ricky Martin feat. La Mari de Chambo y Tommy Torres - Tu recuerdo (ÄLSKAR,ni måste lyssna)
6.  Ricky Martin - Pégate (rytm, trummor, rösten..denna låt har det mesta för att dansa)
7.  Beyonce feat.Alejandro Fernandez - Amor gitano (lyssna..den är vacker, tro mig)
8.  Shakira feat.Wyclef Jean - Sera sera (har fortf. inte tröttnat.hip's don't lie på spanska, älskar)

Jag kan bara säga att alla dessa 16 låtar är suuper..det går inte att inte gilla dem..=)..ÄLSKAR  dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0