Bogotá, Colombia city

Bogot?, Colombia city

Det här är en annan del av Bogota, Colombia..Tycker det är så vackert.
Om jag hade så mycket pengar så hade jag nog tagit chansen att åka dit
bara för att lära mig om det okända. Min hemspråkslärare sa en väldigt
smart sak. Jag berättade för henne vad jag tyckte om Colombia att det är
ett väldigt våldsamt där med tanke på allt krig som sker på gatorna. Sedan
allt det här smugglande osv. Inte mycket man kan göra åt utan det är så det
är bara. Då sa min hemspråkslärare så här;
Landet är ett ut av de vackraste,
men det är bara folket som förstör det. De inser inte att de har ett vackert land.

Jag hoppas de en dag uppskattar sitt land.. För det är verkligen vackert,
i alla fall om man bara ser på bilderna därifrån..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0