Brrrrrrrrr....Så kallt..

Ikväll så har jag hängt med mina nära och kära vänner. Fast det värsta med den här kvällen
är att det är så j*vla kallt, ursäkta ord valet, men så är det. Har varit hemma ett bra tag nu, men
jag fryser som en galning fortfarande. Det är sjukt..Försöker fortfarande värma upp mig. Kunde
inte ens vara ute pga. att det var så kallt. Varför ska vädret fortsätta förstöra kvällarna?

Vädret är som det är, men ändå är det helt otroligt att det faktiskt har varit så fint väder
så som det har varit den senaste tiden. Att vädret bara skiftar om så där är lite skumt.
Ena dagen är det typ som rena sommar värmen nästan, andra dagen drar man typ fram vinterjackan
igen. Sådant är lite jobbigt när man inte riktigt vet vad man ska ha på sig. För även när det är
jättefint väder med sol och allt, så kan det fortfarande vara svin kallt ute. Jag tror nog inte att jag
är den enda personen som vill slippa det omväxlande vädret. Vi alla väntar på våren hoppas jag!

image5

Imorgon är det en ny dag..Se hur vädret är då.

God natt mina kära läsare, nu tänkte jag dra mig tilbaka eftersom jag håller på att frysa ihjäl..
och föredra nog sitta i soffan med en varm filt och kolla på tv istället.

P.S det är hemskt att behöva vara hemma en fredag så tidigt pga. att det är så kallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0