Inge märkvärdigt!

Go' Kväll!

Den här dagen är inge märkvärdig. Jag gick upp tidigt imorse, klockan halv fem, och var ganska trött. Det hände något konstigt imorse när jag skulle stänga av min mobil som var väckar klockan. Jag laddade min mobil under natten, men imorse när jag då skulle ta ut laddern så råkade jag av misstag dra ut en sladd ur en lampa som stor på mitt sängbord istället. Det är då en speciell lampa som snurrar, och på den så ska det stå en slags glas kub och göra så att det kommer olika färger osv. Men hur som helst, av misstag trodde jag den här glas kuben var min telefon som jag av misstag lägger i sängen efteråt. Telefonen forstatte ändå att ringa, och till slut så ska jag tända en lampa som sitter på väggen. Eftersom jag ligger på sidan med ryggen emot väggen måste jag vrida på mig, och det hela slutar med att jag får hela den här stora, tjocka glas kuben rakt i ryggen. Eftersom jag la den i sängen efter jag trott att det var mobilen. Ja, alltså jag var då med andra ord inte riktigt pigg. Utan *JA* jag var riktigt trött fortfarande. Så jag kan säga att det var en riktigt bra god morgon för mig.

Nej, men jag har varit på praktiken och det var helt okej. Gisela och en annan kompis från klassen Malin kom förbi mig idag så vi lunchade tillsammans. Det var faktiskt rättså kul =). Skönt när det finns andra i huset brevid som kommer och hälsar på..hehe. Jag har ju för sig Kim under mig, men han följde inte med idag när vi skulle fråga ifall han ville hänka på. Får bli en annan gång.

Ajuste vårt väder, helt otroligt. Det blev ju kanon när jag fick sluta, fanns inte så mycket att göra. Men jag fick faktiskt ta ett Hb på en patient, och vara med vi blodprov och såromläggning. Det var faktiskt ganska kul. Jag hade egentligen inte så mycket att göra idag, men förhoppningsvis så kanske jag får mer att göra imorgon.

Förresten så har min mamma var mitt sekreterare igen, hon ordnade en arbetsintervju åt mig igen. Nej, men jag kom hem igår vid kvart i fyra och ringde till damen som ringde mig i torsdags och undrade om jag var intresserad av att komma på en arbetsintervju, men hon svarade inte. Så mamma fick ringa henne istället och boka en tid. Ska dit till henne på torsdag klockan halv elva. Jag är ledig den dagen så då får jag väl anpassa mig utifrån när hon kan. Jaja, det kommer nog gå jättebra! NEJ, nu tänkte jag gå och lägga mig med tanke på att jag har varit uppe så länge idag och jag behöver min sömn, även om jag bröjar sent.

Go'Natt..Byebye people!

P.S 45 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0