Mina nära och kära..visste ni om det här?

Go' Kväll!

(gäsp)..Jag är ganska trött och det är ju sista dagen på det s.k. Lov. Ska upp kl.05:45 imorgon bitti. Fast som jag har berätta förut att det känns ju skönt att ta den sista spurten nu och så får vi se hur lång tid det tar. Om jag kort fattat ska berätta hur dagen har varit så har den faktiskt varit rättså lugn. Vaknade upp hos en Gisela imorse, sov där i natt, och såg att det var snö ute. Kolla, jag hade inte mina glasögon med mig eller så eftersom jag stannade bara där eftersom vi pratade och så rättså länge och tiden drog iväg. Fast när jag då kollade ut imorse vid 9 tiden så trodde jag att jag fortfarande sov, drömde. Det kändes så sjukt att det fanns snö ute just nu, eftersom vädret har varit lite kallt och varmt. Så det kändes lite; Ja men eftersom det inte har stig under till minus grader så finns det inge risk för snö. Så POFF var det bara där och senare så POFF..var det bara borta. Som *hokus pokus* så var snön bara borta igen. Hoppas verkligen att det var sista snön. Det värsta var väl när jag skulle gå hem, hade bara ballerina skor med mig. Hade på mig dem igår eftersom jag inte kunde förutspå vädret, sedan hade ju inte någon sagt något heller så. Fast jag överlevde.. Har även sökt en massa jobb idag och skrivit om min CV minst 5 gånger kanske. Det är ansträngade att söka jobba, för man vill så gärna hitta det som passar en själv. Jaja, får se hur det blir ska ringa till ett ställe imorgon så får vi se hur det går..=) *Tummen upp*

Gisela och jag pratade en hel del om hennes bror som har det lite svårt just nu och sedan tog vi det bara lugnt. Kollade sedan på film med Hillary Duff som heter The perfect man. Okej, nu såg inte jag hela pga. att jag var så himla trött, fast den verkade väldigt bra ändå. Oftast när Gisela och jag träffas så kollar vi bara på filmer och pratar om vad som pågår i livet och inom familjen, men det är kul. Jag och Jennifer vi är mer för den här promenad grejen eller kan bara träffas för att umgås, eftersom vi inte träffar varandra så mycket. Hon går i en annan skola.

Det finns två väldigt viktiga kompisar till mig som betyder i stort sett världen för mig. Och det är Jennifer och Gisela vi har känt varandra sedan vi gick i 6års. Okej, Jennifer och Gisela har ju då känt varandra lite innan det också, ifall vi ska vara riktigt nog (riktat mot Jenni =)..hehe) Nee, men utan dem vet jag inte vad jag hade gjort. Okej, jag får i ju för sig inte glömma Jocke som alltid är den som sprider humor och glädje hela tiden. Han är *The Joker*..hehe.

Gislea är en människa som får mig att känna mig trygg på något sätt, hon är den jag mest känner mig öppen hos. Vi ser varandra som systra, eftersom vi har kunnat öppna oss så mycket för varandra. Tröstat när det har behövts. Älskar henne så mycket..hennes familj är lika underbara som henne. Tu eres mi angelita, gracias por estar aqui!
Sedan har vi Jennifer, min kära rara Jennifer som jag har varit bästavän med som liten och vi har varit med om så himla mycket tillsammans. Jag Kan verkligen inte leva utan henne. För med henne kan man prata om vad som helst. Vi brukar oftast prata om människor man en gång i tiden umgåtts med. Sådana saker som har hänt för länge sedan. Vi har i stortsett alltid kul och roligt tillsammans. Till sist och inte minst The Joker, en sjukt rolig människa det är vad han är. Det är han som gör allting tråkigt till roligt..hehe..om man är på lite surt humör så får man det oftast roligt om han är omkring och skämtar bort allt. Jag har andra vänner också som gör en stor betydelse som t.ex. Angelica och Matilda riktigt gosiga och underbara flickor och även resten av tjejerna i klassen som jag umgås mycket med i skolan och så.

Så mkt man vill ha, men så lite man får
Kollade på *Mannen som talar med hundar* erkänn ni som har sett det att Cesar är riktigt grym. Han har en sådan kolla på hur människan beteer sig osv. En sådan gåva önska jag också att jag hade, för se honom hur han träffar alla slags omöjliga hundar från små till stora. Jag älskar hundar och varje gång jag har sett det så blir jag alltid lika imponerad efteråt och vill ha en hund. Enda sedan jag var liten 6 åring har jag velat ha en hund, men det är inte något jag har fått. Min bror däremot har en chiuaua som heter Romeo. Han är en långhårig chiuaua och är urgullig, han ser lite annorlundare ut jämfört med andra chiuauor för han är en blandras också. Se Raffe (min bror) och Romeo tillsammans är helt underbart. Jag älskar det! När jag var lite gnällde jag på mamma och pappa att jag lovar att vara snäll i skolan om jag får en hund, men icke fick jag det inte. Nu, idag har jag lovat mig själv att jag ska köpa en när jag har samlat ihop tillräckligt med pengar till att köpa en. Får ser hur det går..hehehe.. Så mycket man vill ha, men så lite man får. Jag vill så gärna ha en hund, MEN det är inte säkert jag får en.

Jag har i stort sett sagt allt för ikväll, ska nu dra mig tillbaka och kolla på Prison Break (riktigt spännande). Har i ju för sig sett nu lite vad som kommer hända, men jag tycker fortfarande det är lika spännande. Imorgon är det en ny dag, så då får vi hoppas på att det åtminstone har blivit lite varmare. Har hört talas om att det ska bli 6 °C och det hoppas vi på, och utan snö så klart.

Ha det gött!
Byebye, Chao

P.S 60 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0