Nu blir man brun..!

Go' afton..=)

Jag har blivit brun idag..har varit duktig och gått mycket med Jenni. Träffade även på gamla kompisar. Det är så roligt för när jag och Jenni pratar om någon som man inte har träffat på jättelänge så burkar oftast den personen dyka upp rätt ofta efteråt. Det är lite kusligt faktiskt..men ändå lite kul på samma gång.

Kollade faktiskt på en fotbollsmatch idag vid min gamla skola tillsammans med Jennifer. Har även hängt med Jocke fast det gjorde vi senare. Men nu så är jag hemma. Har varit ute från 13.00 idag till 19.10..jag tycker det är duktigt och blev brun också på samma gång, mina fötter blev då brunast..=) Ne men det har varit en helt underbar dag idag. Träffat Gamla kompisar och snackat lite, gått promenad, solat lite osv. Just nu sitter jag och lyssnar på musik, men jag ska börja plugga och kolla på Cold Case..Kan skriva lite senare också..!

Chao..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0