Soligt väder..och mycket varmt!

Hallå!

Idag har jag varit på en arbetsintervju och det gick skitbra! Eller det verkade så i alla fall, hon som intervjuade mig var jättetrevlig och hon ställde inte några dumma frågor utan allt verkade gå jättebra. Hon sa faktiskt att hon skulle höra av sig redan imorgon, så det verkade gå bra. Det här är ett sjukhem, så jag har väldigt nära dit osv. Men men vi får se. Idag var jag ledig från praktiken och det var skönt. På söndag så ska jag börja "jobba" igen, eftersom jag inte kan imorgon eller i över morgon.

Det har varit tidiga dagar jag har börjat, men det har varit helt okej faktiskt! Jag har tyvärr inte så mycket att säga. Imorgon däremot så är det mösspåtagning och det ska bli kul, sedan senare på kvällen så är det dags för vår studenskiva. Den kommer äga verkligen. Jaja får höra mer om den på lördag!

Ha det people!

P.S 43 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0