Trött och väldigt trött...*gäääsp*

Idag har det varit en väldigt trög och jobbig dag, för ni som inte vet så var jag ute igår med några kompis på en studentskiva. Jag ska absolut inte klaga för jag hade skit kul och så, men med tanke på att jag har sovit dåligt de senaste dagarna så var jag jättetrött av mig. Önska jag kunde vara lite mer piggare men men..Vi hade kul i alla fall, men vi kom hem rätt så sent 02.00 och idag skulle jag upp kl.06.00 igen, så NEJ jag fick inte mycket sömn. Var så trött när jag kom hem att jag i stort sett gick typ in och la mig på mitt överkast med en filt. Vaknade upp imorse av att mamma sa: Marre vakna nu, det blev sent igår. Då får sov igen sedan när du kommer hem. Fast efter jag hade ätit så somnade jag om igen och vaknade 06.45. Då fick jag lite bråttom, men jag hann ändå.

Jag var på arbetsintervju igår också. Det gick faktiskt bra, kvinnan som jag fick träffa var jätte trevlig. Hon sa även att hon hade fått ett bra intryck av mig, så jag hoppas det gick bra och att de ringer. Ska på en annan arbetsintervju redan nästa vecka igen. Kan faktiskt tycka att det kan vara ganska jobbigt, men vad har man för val egentligen? Ska man klara sig i det här samhället när man har gått ut skolan så har man inget val. Jaja, nog med det.

Som sagt idag har det varit en trög och jobbig dag, som jag tidigare skrev så hade jag knappt sovit inatt så idag i skolan så var det rättså okej ändå. Det hände så roliga saker och om det inte hade hänt så vet jag inte om jag hade kunnat hålla mig vaken. Jag och två andra i klassen fick skratt anfall sista lektionen, vet inte vad som hände. Mådde även ganska illa, de andra kallade det baksmälla fast det kunde det inte vara eftersom jag ändå inte drack så mycket. Så det kunde man ju uteräkna, vet inte varför jag mådde illa. Fast imorgon (fredag) är jag ledig och då ska jag även åka till min pappa och få träffa lillbrorsan och de andra. På lördag så ska jag förmodligen gå på en födelsedagsmiddag och träffa mina gamla klasskamrater som jag inte träffar så mycket nu för tiden eftersom klassen är uppdelad. Får se om jag hinner, men jag skulle gärna vilja träffa de andra..saknar dem faktiskt. Konstigt nog..=) hehe skoja. Gisela ska även göra sina förberedelse inför sin släktmiddag också, som jag faktiskt alltid hjälper till med när det är någon i den familjen som fyller år. Ska nämligen fira Gisela på söndag, 19 år. Hon blir en gammal skrynklig tant..hehe. Får även träffa min brorsa på samma gång. Trodde faktiskt inte att han skulle komma, men tydligen ska han det. Fast i ju för sig så är det fortfarande bara 3 dagar kvar. Vet inte vad som kan hända.

Skrev aldrig något igår pga. att jag hade så himla mycket att göra. Pluggade ganska mycket, men idag så får jag ta det lugnt. Ska plugga hos min pappa imorgon Trafikkunskap..=).. Jaja ska lägga mig tidigt ikväll..så jag får sova ordentligt inatt. Ha det gött allihop, imorgon kommer jag skriva när jag är hos pappa.

Byebye People

P.S Igår (onsdag) 51 dagar kvar..Idag är det 50 dagar kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0