Varmt, soligt och kring ca.. 20°C

God morgon gott folk..!

Är trött eftersom jag var uppe sent, men det är lugnt. Tänkte bara återberätta gårdagen. Var med Jennifer, Joakim och Gisela..gänget samlat igen..hehe. Nej men vi hade faktiskt jättekul, slutade med att vi började prata gamla minnen. Jag läste upp en gammal dagbok haha, jag säger det bara. Helt sjukt, jag kunde knappt svenska eller i alla fall inte uttrycka mig som en. Pratade lite konstigt när jag var yngre..=)..

Ajuste det var typ bråk utanför mig igår, några snorungarn som stod och hota varandra. I vanliga fall så är det lugnt här, men sedan finns det människor som bor här och dra hit en massa onödiga människor. Lite kul att se på faktiskt och jag tänkte säga något, men de andra tyckte inte det så jag lät bli. Det är som Jennifer sa: Det är roligt att se när det tjafsar och så, vad de säger och allt, men det är inte roligt när de börjar slåss. Då vet man liksom inte vad man ska göra.

Jag vet att det var något riktigt roligt som jag tänkte skriva idag, ajuste nu kom jag på vad det var. Som sagt det händer nästan alltid något roligt på lektionerna nu för tiden.
Okej, roliga timmen igen..När vi hade en sjuksköterska och en undersköterska som kom till oss och hade föreläsning, så frågade någon i klassen om vad det "knäppaste" de har varit med om. Då berättade de om att det hade varit en kille som hade pillat upp ärtor i sitt "urinrör"..Aa alltså i sin privata del, och vem gör liksom något sådant. Pinsamt att komma in på akuten, sedan kommer doktorn och frågar vad som har hänt. Vad ska man svara? Aa, jag var lite nyfiken av mig så jag provade på att stoppa upp ärtor i sn*ppen. Oj, det hade varit sjukt pinsamt. Aja, men det är ju inte värre än att en tjej ville prova på något nytt och stoppat upp en lök i baken som hade därefter fastnat. Jag menar, vem får en sådan idée..?? Jag hoppas de borde tänka på att skaffa *leksaker* som man kanske kan använda istället. Hehe..aja det var det roliga för idag.

Ska ut och träffa Jennifer idag, vi ska gå en promenad i den varma värmen =).. Det var riktigt varmt idag. Så ja, promenad blir det och ikväll kommer även den där favorit serien *Cold Case* oh my god..Tro mig värt att se på faktiskt. Börjar kl.20.00 på Kanal 5. Jag har alltid varit en människa som ibland, eller för det mesta lever efter Tv:n. Kan inte rå för det, men men. Gillar serier helt enkelt.

Nej, nu måste jag gå och göra frukost. Sedan ska jag ringa Jennifer..Mamma är i Finland tillsammans med sin *fästman* på 50 års fest, roligt. Så jag är hemma och umgås med kompisar istället, måste göra läxa ikväll också. Nåja..skriver senare efter promenade eller något.

Ha det bra mina kära läsare..=)..(Ni får gärna fråga något som ni vill veta mer om)

Byebye..Chao!

P.S 55 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0