Nu är det söndagkväll!

Go'Kväll!

Nu är det söndagkväll! Jag skulle skrivit igår, men jag var alldeles för trött när jag kom hem igår så jag struntade i det. Som sagt, jag var förra helgen (lördags) på promenad in till stan. Herregud det var vid halv elva, elva tiden. Samma kväll som midnattsloppet, och det var sjukt mycke folk. Det gick knappt att ta sig fram på gatorna. Det var musik på gatorna hela vägen in, både samba musik och salsa musik. Även en massa samba dansare som sprang runt halvnakna kan man säga. Inte helt nakna, dem var bara väldigt lätt klädda. Hur som helst, det var i alla fall kul.

Nåja i måndags som var så var jag, Gisela och min granne Malin ute och käkade. Senare så gick vi till Giselas jobb på restaurangen för att lyssna på deras band som de har där på måndagar. Egentligen så skulle Jennifer följa med, men hon kunde tydligen inte och det var ganska trist och tråkigt. Hur som helst bad jag Malin följa med eftersom jag inte ville åka in till stan och allt helt själv. Eftersom vi var ganska tidiga in till stan så gick vi och käkade först och promenerade sedan från stan till Gamla stan. Det var ganska mysigt. Nåja, vi gick i alla fall senare och lyssnade på bandet som spelade och de var skit duktigt. Dem var grymt bra. De sjöng en massa fina låtar, svenska och engelska. En jättefin låt från serien O.C och den kommer även från filmen Shrek, Halleluja. Oj, oj det var nog en ut av de näst finaste låtarna dem sjöng. När en kille som spelade piano sjöng den, det var jättefint. Hur som helst, gruppen som sjöng var jättebra. Den ena killen som spelade gitarr och sjöng i den gruppen är en gammal barndoms kompis till mig och storebrorsan. Så egentligen gick man dit för att se just han sjunga, och jag blev väldigt chockad över att han ens kunde sjunga. Hade man aldrig trott.

Nu har jag jobbat i måndags då sedan i tisdags, torsdags, fredags, lördags och nu idag, söndag också. Det var långt pass i torsdags, herregud. Det var från 7-20 på de absolut tyngsta avdelningarna på hela huset. Jag var helt död när jag kom hem..hehehe. Nåja det gick bra i alla fall.

Jaja, nu är man ledig imorgon och ska träffa brorsan imorgon. Så det ska bli kul! Aja jag är ganska trött nu och jag ska väl fortsätta titta klart på Beck. Sedan får vi se vad som händer! Ni andra får väl ha en trevlig natt..och även sova så gott!

Ha det bra och
Sov Gott
Buenas Noches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0