2 Dagar kvar..ledig igen..för en dag!

Kallojsan!

4 dagar sedan jag skrev. Det har inte hänt så värst mycket. I torsdags var det dagen innan min lediga dag därpå, fredag. Då fick jag chansen att laga mat och det var super kul. För er som inte förstår så ska jag uttrycka mig mer. JAG, personligen Kan INTE laga mat. Inget jag skäms för, men jag har bara inte varit intresserad. Så då fick jag chansen att laga mat åt min storebrorsa och mammas fästman. Det gick jättebra och alla blev nöjda. Det var Giselas recept i köttfärssåsen. Hon kan laga en ur god köttfärssås och kokar spagettin på ett annat sätt.  Så det var kul och min brorsa nämnde senast idag att han skulle försöka göra likadan.

I fredags då på min ledig dag så var jag hemma bara. Skulle träffat min bror igen, hade tänkt äta ute. Fast det blev inte av för bara 5 minuter innan jag skulle gå så hittade jag inte mitt SL- "förbannade" Kort. Så jag blev jättebesviken på mig själv som inte kunde åka in och träffa honom. Han var redan inne i stan, MEN han var inne och hämtade sin mobil som var på lagning på samma gång. Så han åkte hem igen. Efter jag hade berättat för honom att jag inte hittade mitt SL-Kort, jag hade ringt honom på mobilen och sagt det, så bara 5 minuter efter vi hade lagt på så hittade jag det. Det var väldigt trist, men så kan det gå ibland. Istället så träffade jag hermanita linda och vi gick och hämtade hennes nya filmer och därefter så gick vi och köpte en var sin pizza.

Så igår då, lördag, så jobbade jag och även idag då. Imorgon så jobbar jag igen och även på tisdag. Mamma börjar även jobba igen imorgon. Hon har haft semester, skönt för henne..=)..! Har inte varit så mycket för semester för hennes del. Hon HATAR regn och grått väder!! Speciellt på hennes semester.

Om två dagar så får jag min lediga dag igen, fast sedan så är det fyra dagar till efter det och även en lååååååång söndag nästa helg. Då jobbar jag 12h och det suuuger. Fast jag får väl se det på den ljusa sidan, jag får BETALT!
Fast det är inte kul, men efter den söndagen så är jag ledig måndag och tisdag dagarna efter.. Vi får väl se det är kanske inte så jobbigt eftersom jag har bara två pass veckan efter denna som börjar imorgon. Jag har tänkt och berätta om en väldigt speciell person, men jag känner för att inte skriva mer idag, får väl bli imorgon eller något. Fast den här personen är väldigt speciell, hon är en oerhört trevlig och glad människa. Det är en kvinna som jobbar på samma jobb som mig. Hoppas hon och jag lär känna varandra ännu mer den här veckan som kommer. Jobbade med henne idag och ska göra det imorgon och på torsdag. Så vi får väl se..fast jag kan berätta om henne imorgon och varför hon är så speciell.

Ha det så bra allesammans!
Buenas Noches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0