En helt vanlig dag idag..!

God kväll mina med människor!

Idag har det varit en regning och ganska kylig dag. Fast det har faktiskt inte hindrat mig från att göra något. Jo, för idag så var jag hos Giselas storesyrra för att fira hennes födelsedag. Hon fyller 24, lika gammal som min storebror. Så det var trevligt, fick träffa dem och vi käkade, snackade lite och så. Jag har faktiskt inte gjort något speciellt annars idag. Vi var där hos henne ett tag sedan så åkte jag hem och kollade på tv.

Nu ikväll så har jag kollat på film igen, Big Mommas House 2 och den är ju så himla härlig den filmen alltså. Jag älskar den verkligen..hehe..den får mig alltid att börja skratta. Jag hade tänkt att lägga mig lite tidigare idag eftersom jag la mig så sent inatt. Det är dumt av mig egentligen att vara uppe så länge för jag förstör min sömnrytm nu när jag jobbar och allt. Visst, jag är ju ledig nästa vecka men det är dumt att vända på dygnen för då sover jag längre och går miste om mina lediga dagar. Sedan när jag ska börja jobba igen så kommer jag få svårt att sova vilket jag inte vill. Fast anledningen att jag var uppe så sent inatt var pga. den här Live Earth galan. Jag satt länge och vänta på mina favorit artister som var med och sedan var det så kul att titta på andra artister som man inte känner till, men som var riktigt bra faktiskt. Jag missade då min favorit, Shakira. Det blev jag lite besviken över, men det var ju så svårt att hålla reda på när vilken artist skulle uppträda eftersom de höll på att byta länder hela tiden. Fast jag fick åtminstone se Pussycat Dolls, men det var lite tråkigt. Jag förväntade mig lite mer ut av dem.

Nåja, det har i alla fall varit en helt vanlig dag idag..! Jag ska träffa Jenni, Jocke och Gisela imorgon. Vi ska till Täby centrum och kolla lite, förmodligen handla också..=)..

Ha det så bra!
God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0