En tripp till Täby centrum!

Tjenixen!

Idag är jag pigg och glad, även lite trött. Igår så var jag, Gisela, Jennifer och Joakim i Täby centrum. Det var en väldigt rolig resa dit..hahaha..det gick inte alls som vi trodde det skulle gå. Det var fel på Roslagsbanan, fick vänta en halvtimme på bussen, hoppade av vid fel busstation osv. Jag kunde inte hålla mig vid skratt när vi väl kom fram efter nästan två timmars resa, när det egentligen skulle ha tagit 45 minuter att ta sig dit. Fast jag tycker det var ganska roligt. Hur som helst när vi väl kom fram titta vi i en del affärer, vissa av oss köpte och vissa hittade absolut ingenting. Jag själv köpte en del, men det bästa av allt jag köpte var två filmer igen. Jag blev jätte nöjd med dem. Så det var kul och det var inte direkt något vidare väder igår heller så att passa på att åka iväg lite längre och shoppa lite var bara trevlig och roligt.

Så på kvällen igår satt jag och kolla på mina två nya filmer. Jag berättade förut att jag hade sett Festival filmen, men det var något fel på skivan så jag kunde aldrig se klart hela. Så då fann jag den filmen igår för ett mesigt pris och passade på att köpa den. Jag tycker det är en helt "okej-svenskfilm". En annan film jag också köpte var Save The Last Dance 2, och jag säger bara tre ord Oh My God. Okej, som vanligt är alltid den första filmen bästa. Fast när jag såg den här filmen så var det inte som en uppföljare utan mer som en egen. Jag menar det var ju inte ens samma huvudroll, utan det var en annan tjej som har tagit över henne som spelade huvudrollen i första. Den här var jättebra, inte alls som jag hade förväntat mig. Hon som spelar huvudrollen i tvåan nu heter Izabella Miko och tjejen i första filmen var Julia Stiles. Även huvudrollen från den nya filmen, Stomp The Yard, Columbus Short är med och han är riktigt grym i den här filmen också Save The Last Dance 2, precis som i Stomp The Yard. Hur som helst båda filmerna är dans filmer och i den filmen jag köpte så gillade jag själva handlingen. Fast jag menar det verkligen, det var inte som en uppföljare eftersom den "orginella" huvudrollen inte var med.

Här är trailern: http://www.youtube.com/watch?v=Qt82VIXuzwE
kolla in den.

Nåja, det som hände idag då. Ja, idag så var jag hos brorsan och det var helt okej. Han har varit så ivrig och velat visa sitt nya köksbord som han har köpt. Nästan alla gånger vi träffats så har han pratat om sitt himla köksbord. Så jag tog med kameran bara för att fota det. Träffade även pappa, lillebrorsan och hans mamma. Det var trevligt. Vi fick även lite sol idag, fast ändå ganska skumt väder. Nu ikväll så ska jag se på Save The Last Dance 2 filmen igen. Jaja, imorgon är det än ny dag och får se vad som händer då.

Jaja, ha en trevlig kväll ikväll allesammans!
God Natt och så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0