Mycket jobb, lite sömn!

Go' kväll!

Jag har inte skrivit något eftersom jag har jobbat en hel del. Det har inte funnits tid att skriva något. Fast nu kunde jag det eftersom imorgon är jag ledig, samt söndag. Jag skulle varit ledig i torsdags, men jag tog på mig ett pass ändå. Nåja, det var inte hela världen. Sedan jobbade jag ett extra pass idag också, så jag börjar 07.00 och slutade 21.00. Jag har haft väldigt svårt att sova på nätterna pga. någon konstig anledning. Jag vet inte vad det är, ber oftast mamma sällskapa mig en stund och prata med mig så jag inte är ensam. Det hjälper att prata om varför jag har svårt att sova. Vet inte vad det kan bero på egentligen, men det är väl något i alla fall. Känner mig så orolig eller får ångest innan jag ska sova ibland, men sedan dagen efter är jag pigg och redo att jobba. Så jag vet inte vad det kan bero på. Fast nu är jag ledig i två dagar och sova ut så mycket det går och bara ta det lugnt!

Idag är det faktiskt en liten speciell dag eller kanske inte så där jäääääätte märkvärdig, men det är så att idag så är det Colombias nationaldag.
image27
Det är lite kul faktiskt!

Vad ska jag mer berätta för er, det finns inte så mycket mer att berätta just nu. Jag är just nu bara trött och vill egentligen bara sova. Så det ska jag göra fast inte än, men det lär nog ske ganska snart känner jag. Min kropp är väldigt seg och mina ögonlock är ganska tunga. Samt efter den här värmen så är det jobbigt. Det var ännu jobbigare att jobba idag när det var så varmt.

Jaja, sägs att det ska bli fint väder i helgen så det hoppas jag väl på!

Ha det så bra allesammans, hoppas ni får en trevlig kväll samt en trevlig helg!
God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0