Tiden går allt..fast inte så värst snabbt!

Go' eftermiddag!

Ja, nu var det några dagar sedan. Fast det betyder ju inte att det har hänt så värst mycket. Kan bara snabbt berätta lite vad som hänt. I lördags så färgade Gisela håret på mig, Svart! och jag blev jättenöjd. Så nu är jag svart igen. Jag har tidigare färgat håret svart, men färgen hade inte hållt kvar så jag gjorde det en gång till. Sedan på kvällen i lördags så fick jag träffa Angelica, hon kom över till Gisela på kvällen och även Giselas granne/barndomskompis Ann kom ner ett tag. Vi satt på balkongen och snackade en massa skit. Det var så j*vla skönt (ursäkta ordvalet) att få göra och tänka på annat än sitt arbete. Så vi hade väldigt trevligt. Haha..kom och tänka på..Gisela lagade SÅÅÅÅÅ god spagetti och köttfärssås så på fredag så ska jag få äran och laga den rätten hemma hos mig och mamma. Det var en såååå god köttfärssås och även salladen..mums..! Gisela är duktig på att laga mat. I söndags var det de gamla vanliga. Bara vilade och tog det lugnt hela kvällen. Jobbade ju kväll nu i måndags, gick ganska bra! Sedan så jobbade jag dag igår och idag så har jag också jobbat dag. Imorgon så jobbar jag dag igen. Sedan så är jag ledig..=)..

Så för det mesta så har jag jobbat. Har inte gjort så mycket utom det! Vi får väl se vad som händer när jag är ledig. Ska vila upp mig i alla fall. Igår (tisdag) så var jag ute på kvällspromenad med mina grannar Malin och Frida. Det var ju trevligt, det gick ganska fort. Ville hem till *So You Think You Can Dance* ett sådant roligt och underhållande program. Såg även en liten bit av *American Idol*. Hur som helst det är väl det som har hänt i stort sett.

Ajuste! GRATTIS I EFTERSKOTT JENNIFER 19 ÅR!!!!!!!!!!

Nu ska jag gå och sällskapa min mamma!
ByeBye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0