Torsdag den 12 Juli...

God kvällens!

Att känna sig uttråkad och seg gör så att man inte har lust att göra något, men att vara pigg och glad gör så att man bara vill hitta på något. Det som hindrar en är vädret och det är precis det som har hänt mig idag. När man ser solen lysa fram då och då bland dessa mörka moln gör en lite iriiterad på. Man undrar vad är detta för sommar egentligen, vad hände med vår sol.

Hur som helst, med andra ord så har jag bara varit hemma idag. Igår så fick jag och mamma umgås med varandra. Vi åkte till skärholmen och handlade lite. Det är kul att umgås med henne ensam ibland. Vi kollade på skor, kläder, väskor, mössor och armbandsklockor. Jag köpte faktiskt en jättefin klocka som jag är väldigt nöjd med. Köpte även två tröjor som jag också är väldigt nöjd med. Igår var det ju inte heller så där jättebra väder, det var ju inte direkt något super väder fast vi slapp ju i alla fall regnet som dök upp idag istället. Det roligaste var ju att det var soligt på morgonen imorse och som vanligt så kom solen fram en liten, liten stund. Lite trist faktiskt.

Nu börjar dagarna dra ihop, snart är det dags för mig att börja jobba igen. Känner att det känns skönt att fått vila ut dessa dagar som har gått.

Nå, det finns inte så mycket att berätta. Har inte hänt så mycket. De senaste dagarna har jag bara tagit det lugnt och allt är bra med familjen osv. På lördag ska jag tillbaka till brorsan igen och då ska även några andra följa med, som Gisela, hennes brorsa och hans tjej. Så det ska väl bli kul. Det är skönt att åka till honom och bråka lite ibland. Sedan så känns det skönt att åka iväg bara över dagen så slipper man sitta hemma hela tiden. För jag känner ofta av behov att hitta på något. Fast självklart kommer det sedan när jag börjar jobba de soliga dagarna och jag själv får jobba hela dagen så att jag inte kommer ha tíd att hitta på något. Så var det i alla fall förra veckan, och så lär det bli den här veckan som kommer också!

Aja, ska gå in och kolla på tv igen. Sedan ska jag väl krypa ner i sängen och hoppas att morgondagen kanske blir en bättre och roligare dag!! Så får ni andra ha en trevlig kväll!

Buenas Noches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0