Fin dag idag..

Go'kväll!

Ännu en underbart fin dag. Har varit hos pappa och umgåtts med min andra familj. Det var trevligt, det bjöds på god mat och allt. Pappa visade även en del bilder från i fredags som han hade tagit och filmat lite grann. Fint, fint..=)..

Idag så har jag varit lite snabbt i Skärholmen och skulle kolla på kläder. Det som var lite jobbigt var att jag skulle möta min mamma där och plötsligt dyker en lärare som jag hade förra året upp. Usch, det var så oväntat att så fort jag fick syn på honom så gick jag in i den snabbaste affären. Låter lite nördigt, men jag tycker det är skillnad att träffa på en lärare när man inte är i skolan. Jag menar jag pratade med honom senaste för två dagar sedan, och han är liten annorlundare lärare. Hur som helst, sedan så har jag bara varit hemma idag. Helt underbart!

Imorgon så ska jag förmodligen gå på bio med Gisela. Vi ska antingen se Stomp the Yard eller Freedom Writers. Jag vill se båda, men vi får väl se vilken det blir ut av dem. Imorgon är det även min sista dag innan jag börjar jobba. Sedan är det dags att börja arbete, vilket jag ska göra i stort sett hela sommaren. Det ska bli både kul, men ändå lite tråkigt.

Det var ju en del som inte var med i fredags och vill se lite bilder. Jag har fått min pappas bilder, men det finns fler. Ska försöka lägga upp bilderna så fort jag kan och har tid. Nåja, det finns inte så mycket att skriva idag. Men ni får väl ha en skön och trevlig kväll!

Hörs imorgon!
Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0