Hallå..ett tag sedan antar jag!

Go'kväll!

Nu har jag inte skrivit på ett tag och det beror på att jag inte varit hemma. Sedan i fredags, midsommarafton, så har jag varit i Dalarna med min familj på pappas sida. Så det är därför jag inte har skrivit något i bloggen. Kom hem idag, jag hade inte tänkt skriva något jättelångt inlägg.

Jag har däremot jättemycket att berätta. Det är så mycket som har hänt och så mycket händer just nu. Det finns självklart en anledning till varför jag har varit borta ett par dagar. Kommer sakna Dalarna nu ett tag, för när jag reser upp dit idag så är det bara för att komma bort från röriga, jobbiga stockholm. När jag är där uppe så slipper jag tänka på allt här nere i stockholm. Självklart saknar jag mamma, men annars är allt jätteskönt. Det kändes skönt att slippa ALLT. Jag behövde inte tänka på någon annan än mig själv. Fick göra precis vad jag ville, slapp behöva anpassa mig för något eller någon.

Tiden tillsammans med min familj var underbar. Ville komma hem när jag väl var på väg hem, men hade gärna kunnat stanna kvar där ett par veckor till. Jag har egentligen ingenting att komma hem till, förutom mamma såklart. Skulle behövt tiden där uppe ensam med pappa och dem. Det var så underbart skönt.

Hur som helst, hem måste jag ju någon gång komma vilket jag också gjorde idag. Just nu är jag trött och vill bara sova. Det var kul att träffa mamma igen...Men jaja, ha det så bra!

(Ni får reda på mycket mer imorgon, ifall jag inte väntar till på torsdag)

Sov Gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0