Hej hopp!

Go' kväll människor!

Som sagt jag har mycket att berätta, har fått ett nytt jobb eftersom jag blev av med det andra. Det fanns människor som var intresserade av att anställa mig som sommarvikarie. Så jag ringde till dem och de ville ha mig. Som tur så har jag även bara 2 minuters promenad till mitt nya jobb, och det är underbart. Det nya jobbet är skitbra och personalen där är ännu bättre. Trivs något helt otroligt. Jag har jobbat nu sedan i onsdags då jag började där. I onsdags fick jag jobba kväll med en liten introduktion och sedan har jag även jobbat torsdag samma. Nu ikväll så har jag fått jobba lite mer självständigare och det kändes skönt. Fick ta hand om en hel avdelning helt själv sista timmen innan nattpersonalen kom. Fast det var ju inte svårt eftersom man lägger de som man behöver behöver vara dubbel bemanning vid innan klockan åtta då en ut av de två som jobbar kväll går. Allt gick i alla fall bra!

Nu är jag ledig i helgen så det känns skönt. Jag skulle egentligen inte jobba ikväll, men jag tog på mig ansvaret och sa ja. Så nu ska jag inte jobba förrän på måndag. Det känns otroligt skönt. Om de ringer så ska jag säga ifrån eftersom jag i stort sett ska jobba alla vardagar nästa vecka förutom onsdag också.

Aja de andra jobbet är borta och det nya är här, jag trivs och hoppas jag får stanna nu resten av sommaren. Det känns även skönt att få hoppa in där det behövs, så jag slipper hänga på samma avdelning hela tiden. Nåja, nu tänkte jag lägga mig, men nu har jag uppdaterat er lite grann. Fast ska berätta lite mer imorgon på min lediga dag! Ha det så bra nu allesammans!

Sov så Gott, det ska i alla fall jag göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0