Nu är den STORA dagen nära!

Hej hopp allihop!

Timmarna bara räknas ner just nu och jag känner fortfarande inge stress eller klump i magen. Jag känner mig helt normal, trött och slö. Hehe,,nej men jag har inte haft min nervösitet ännu..=)..utan det kommer väl när vi ska promenera ut imorgon. Jag har förberett det mesta och i stort sett är allt klart. Fast det jag tänker mest på är när vi ska springa ut, alltså hur allt ska gå till och så.

Idag så har jag varit snabbt i skolan och lämnat en bok i Idrottsskador & Massage. Jag pratade med min lärare och hon sa att jag skulle få ett VG. Jag blev självklart nöjd, det har varit mycket VG:n de senaste tre åren. Hur som helst jag träffade även Gisela på samma gång så vi umgicks ett tag och så, sedan så gick jag hem och solade i min nya solstol som jag fått på balkongen. Blev faktiskt jättebrun och väldigt svettig, men det är lugnt =).. Efter jag blev klar med solningen så "pyntade" jag hemmet med en massa ballonger och serpentiner. Det blev rättså fint faktiskt. Sedan så gick jag upp till Gisela ett tag och fixade mitt hår, så nu är det platt som en gris..hehehe...=)..

Ja, jag vet liksom inte om det finns något mer jag ska berätta eftersom jag inte har tänkt att göra något mer nu. Det jag ska göra är imorgon är att.......TAAAA STUDEEEENTEEEEEEN!!!!!!!!!!!!! annars ska jag väl bara ta det lugnt..hehe.
Hur som helst gott folk dags för mig att tänka på refrängen, måste vara pigg och glad imorgon på morgon kvisten. Hoppas ni kommer sova gott för det ska jag göra i alla fall..Sov Gott Och God Natt

Chao amigos! Nos vemos mañana!

P.S 1 dag kvar..15 timmar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0