what's cooking good looking?!

Halloj skeppohoj!

Oj vilket fint väder vi har haft idag, och igår också. Det har varit helt underbart och jag blir bara brunare och brunare. Igår satt jag och Jennifer på fotbollsplanen i stort sett hela dagen i det fina vädret och vi blev lite bruna. Fick lite ränder på sig, men det får man ta hand om i sommar..=)..Hur som helst så var det en helt underbar dag och vi fick se ett par fotbollsmatcher på samma gång vilket var ganska underhållande. Låt oss bara hoppas på att det kommer vara så här fint imorgon! Senare mot tio tiden på kvällen så träffade jag Gisela ett tag för att fixa Joakims och Idas (en annan kompis som jag inte har berättat om än) present. Det tog lite tid, men tillslut så fixade vi och gjorde klart dem. Haha Jocke du får veta imorgon (tisdag 5/6)..(för er som inte vet)

Idag var jag snabbt i skolan och lämnade tillbaka min trafikkunskapsbok, haha jag klarade trafikkunskapen i sista sekunden. Var så glad när jag lämnade in den där boken och var samtidigt medveten om att jag hade klarat av kursen. Fanns ju däremot andra människor som fortfarande inte hade klarat av det än. Tycker synd om dem!

Hur som helst, idag så promenerade jag och Gisela hem från skolan. Jag tycker det var duktigt gjort med tanke på värmen. Fast vi tog sedan bussen tre stationer för vi gick sedan hem till Gisela. Okej, men vi gick i alla fall den jobbigaste delen av hela vägen. Det var ju fint väder och varmt så.

Imorgon så ska Ida och Joakim ta studenten och även Issa, Giselas brorsas tjej. Hon går i samma klass som Jocke. Ska först till skolan och därefter ska jag vidare till deras utspring. På kvällen så ska jag och några andra på deras slutskiva, det ska väl bli lite skoja! Det är så kul att sådant här händer nu när jag själv snart ska fira min egen student som är på fredag. Jag längtar såååå..så faktiskt en del flak idag när vi promenerade hem! Så Självklart har man ju känslan i magen att tiden snart är inne för en själv.

Måste även få ge en hälsning till Ima som fyllde år igår!
image22

På födelsedagen i efterskott! Hoppas du fick fina presenter och
fick en underbar dag.

image21Massa kramar Marre

Hur som helst, nu ska jag gå och STÄDA mitt rum. Det ser riktigt hemskt ut så det inte är sant, måste ju vara fin slipat till på fredag! Aja ta det lugnt people!

Byebye, Chao!

P.S 4 dagar kvar..oj oj nu är det nära! 5 dagar var det igår..=)

Kommentarer
Postat av: Ima

Tack gumman!!!!
:-)
Du e la för go!
kram kram

2007-06-04 @ 20:48:30
Postat av: J

arbetsförmedlingen, här kommer jag!
:)

2007-06-06 @ 22:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0