1:a Maj..

Go'Dag!

Igår var det min namnsdag, inge speciellt faktiskt. Det var även Valborgsmässoafton och Konugens födelsedag. Så det var en massa flaggor på bussarna. Jag gjorde inge speciellt igår med tanke på att jag ska jobba idag och imorgon ska jag jobba dag, så med andra ord kommer jag inte få så mycket sömn i natt och sedan har jag prov på torsdag i "Idrottsskador och Massage" vilket jag säkert inte kommer att klara av. Jag har då missat en lektion förr förra vecka (vecka 16) pga. att jag mådde dåligt så jag stannade bara kvar på den näst sista lektionen. Så då missade jag en hel del. Jag ska försöka mitt bästa och göra så gott jag kan, men det är rättså mycket man ska kunna vilket jag inte trodde. Jag ska snart gå, jag ska jobba kväll som jag nämnde innan och då ska jag läsa lite på vägen dit. Har även trafikkunskapen kvar att fixa.!

igår som sagt var det valborg och inget hände, utan tog det helt enkelt lugnt bara. Tidigare på dagen var jag på promenad med Jennifer. Det var ganska friskande, men det var väldigt blåsigt och kallt. Sedan träffades vi senare och då var Jocke även med..The Joker. Vi gick och kollade på en brasa, sen åkte vi in mot stan och tog en promenad hem..=)..

Nåja ska inte dra ut på tiden utan jag måste iväg! Ha det bra!
Chao!

P.S 38 dagar kvar, 39 har gått förbi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0