En lugn och sköön helg!

Jag vet att jag inte har skrivit på några dagar nu eller i stort sett nästan en vecka, men det beror på att jag har mycket att göra. Allt med praktiken, skolan och familjen samt mina vänner. Det är nog ingen som förstår mig just nu, för jag vill så mycket men det är ingen som tar hänsyn till det. Jag vill göra något som bara jag vill och det är att få vara för mig själv. Slippa behöva göra saker hela tiden. Så därför har jag spenderat helgen hos min brorsa som har flyttat nyligen. Har varit där sedan i torsdags kväll. I torsdags var jag och han på Beyoncé konserten i Globen. Det var skit kul, även om jag inte visade så stor glädje så var det faktiskt avkopplade på något sätt. Jag önska bara att tog hänsyn till mig, och låta mig ta den lediga tiden jag har och få göra vad jag vill. Alla gånger när det är fint väder så orkar jag inte alltid gå ut, ibland vill jag bara vara hemma för att slippa hålla på och behöva göra saker hela tiden. För det är ju precis det jag göra dagligen och det är jobbigt, men som sagt det är ju ingen som förstår mig.

Fast nu är jag uppvilad inför veckan som kommer. Känner mig mer motiverad och får göra vad jag vill. Jag ska vara bestämd, och ett nej ska vara ett nej. Jag är lätt övertygad, men så lätt övertygad ska jag inte vara den här veckan som kommer nu. Ska i ju för sig jobba rätt mycket nu.

Det har inte hänt så mycket nu den senaste tiden utan jag har tagit det lugnt. Ska försöka skriva lite oftare.
Jaja, ska gå och ta det luuuugnt nu!

Ha det bra!

P.S 33 dagar kvar, 37-36-35-34 har redan gått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0