Lugn kväll..

Go'Kväll!

Idag har det varit en lung dag och en lugn kväll. Det är faktiskt skönt, dagen blev ju fin ändå. Fast på morgonen såg det inte ut så, det såg ju ut som om det skulle börja regna eller något. Jag steg upp rätt sent, låg kvar lätt länge bara för att vila och slappa mig. Det har varit en del den här veckan, men det har ändå på sätt och vis känns väldigt skönt med tanke på att jag har släppt andra tankar för stunden och haft annat för mig. Hur som helst idag träffade Jenni och Joakim (men han var oplanerad). Jenni stötte på honom, så. Ja, det var kul att träffa honom också lite snabbt. Men jag och Jenni gjorde inte så mycket och det var rätt skönt. Vi snackade lite strunt om det som har hänt den senaste tiden i våra "upptagna" liv..=) Sedan så började vi diskutera lite grann, men det var det värt med tanke på vad vi kom fram till för resultat. Hon fick chans och säga sitt och jag mitt, så nu vet vi hur vi båda känner. Jag vill att den här sommaren ska bli bra och jag tror Du vet det med. Det finns inget mer än att jag ska ta mig den tid jag får och umgås med dig och de andra i sommar. Tro mig, jag tänker inte glömma bort dig! DU är min bästavän, du är en ut av de som ALLTID har funnits där och du finns fortfarande kvar. Det är ett tecken på att vår vänskap kommer att vara för alltid tror jag. Anledningen att jag skriver detta är att jag vet att du läser det.

Du vet även att jag reda har börjat planera din födelsedag. Ska komma på det bästa, din förra blev ju inte så lyckad och jag fick tyvärr inte chansen att fira den med dig. Fast i år ska det bli annorlunda ska du se.

Nåja, igår fick jag chans även att prata med min s.k "andra familj" från pappas sida och det var kul. Jag saknar min lillebrorsa något enormt, önska jag fick träffa honom oftare. Min storebrorsa och jag träffas mer och mer nu för tiden så självklart saknar jag honom med, men inte på samma sätt. Vi håller kontakten på andra sätt och som telefon och så. Ajuste kom på en sak..haha skulle ju ringa honom efter *Cold Case*. Aja får ringa honom senare, hur som helst lillbrorsan fyller snart år, 12 om jag minns rätt och det är lite svårt att veta vad man ska ge honom. Han gillar mycket dataspel och sådant, så det blir väl något sådant då.

Jaja gott folk, ska sitta en stund vid datan sedan tänkte jag gå och titta på en *Wallander* film som har spelats in och ännu inte blivit sedd. Har inte orkat, men jag kan passa på nu när jag är ledig. Ha det bra!
Byebye

P.S 27 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0