Nu är det bara imorgon sedan är det slut!

Hallå! Eller ska jag säga Go'eftermiddag!

Idag har det varit lite si och så, fram och tillbaka! Dagen började väldigt bra faktiskt, jag hade en annan handledare idag eftersom min var på planeringsdag. Hon jag gick med idag är en toppen människa, jag gillar verkligen henne. Självklart så gillar jag min handledare också, hon är ju hur snäll och rolig som helst. Fast ändå så finns det andra personer från personalen som är väldigt trevliga och pratglada. Även doktorerna är roliga och väldigt trevliga. Jag kommer verkligen sakna personalen på den avdelningen, de har varit helt underbara. Under alla mina tre år på gymnasiet så har jag nog för första gången lärt mig något som jag kommer ha nytta av framöver vilket jag är väldigt glad över. Min första praktikplats som jag är väldigt väldigt väldigt nöjd med. Oh gud, jag kommer verkligen sakna dem och allt. Fast snart går jag ju ut skolan, så det är lugnt.

Imorgon så fyller min kära lilla lillebror, han blir 12..=)..jag tycker det känns som han växer alldeles för snabbt, hinner ju själv inte ens med. Hmm, jag funderar på att åka till pappa på fredag. Jag pratade nämlingen med pappa om det så vi får väl se. Det hade ju varit jättekul, om jag fick umgås med honom lite grann. Varje gång vi brukar träffas så brukar vi oftast alltid spela X-box. Det är liksom min och hans grej. Jag och Raffe har inte funnit våran grej ännu, men det kommer väl. Hoppas han också kan skaffa ett playstation eller en X-box, men vi får se.

Gud idag är jag riktigt trött också, fick inte så mycket sömn i natt så jag är ganska trött och väldigt slö av mig. Jobbade kväll igår och dag idag då da. I förrigår så fick jag ont på sidan av ryggen, vet ej vad det kan bero på. Kan ha blivit så att jag lyft fel eller något. Det gör inte lika ont längre, men visst så känns det lite grann. Jag har inte berättat något för min handledare än. Fast jag tycker inte det är så nödvändigt med tanke på att jag bara har en dag kvar där, så det spelar nog inte så stor roll tycker jag. Jag ser fram emot imorgon (sista dagen) men ändå inte eftersom nu är det ju nästan två veckor kvar i skolan. Så vi får väl se, de veckorna kanske kommer gå jättesnabbt eller så har jag den oturen att det kommer gå jättesegt. Fast snart kommer ju Jennifer ta studenten så då kanske känslan kommer lite mer, för just nu så finns det ingen utan min lilla pirriga känsla kommer och går lite som den vill. Jennifer tar studenten den 30 maj, mycket tidigare än vad jag gör. För det är ju redan nästan vecka, herregud vad tiden går snabbt. Det är ju lite kul för hennes skull, men men jag väntar mer på min egna dag. Fast självklart så är jag ju stolt över henne. Som hon sa till mig, men hon ska egentligen bara vara stolt över sig själv. Eftersom vi och många andra har haft den känslan att vi bara vill hoppa av och skita i allt, så tycker jag att vi ska vara stolta över oss själva att vi faktiskt klarade det och höll huvudet högt samt kämpade när det var som värst.

Jaja, nu tänkte jag plugga lite eller det kan jag ju i för sig lova, men jag hoppas jag kan göra det. Ska först kolla en stund på tv. Måste bara plugga trafikkunskap!

Ha det så gött så länge!

P.S 16 dagar kvar, 17 var det igår..=) *jag skrev inget igår pga. att jag jobbade kväll*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0