Snart börjar skolan som vanligt..

Go'natt! Jag menar det är ju natt så..=)

Klockan är just nu tjugo i tolv på kvällen och jag är jättetrött. Kom hem från pappa idag, som sagt jag skrev igår att jag ibland har svårt att vara där längre. Fast det finns inte så mycket att göra där. Självklart så får jag ju träffa min lillebror som jag först och främst allra mest vill träffa. Mina brorsa betyder världen för mig, men sedan så får jag även träffa min pappa och Patriks mamma vilka jag också saknar väldigt mycket. Samma sak så gäller det för Raffe och hans tjej och hennes ungar. Det är liksom sådana människor jag önska jag kunde träffa oftare. Tänker ofta på min moster nu för tiden. Mamma och jag brukar prata om henne. Jag har inte sett henne på jättelänge och jag saknar henne så otroligt mycket. Har bara en moster och hon är underbar, jag har även bara två kusiner som jag också saknar lite grann. Jag menar dem bor inte i Stockholm och jag har inte lika bra kontakt med dem som jag har med min moster. Men självklart så önska man att man fick träffa dem lite mer oftare. Det finns så många släktingar och kusiner som jag önska att jag kunde träffa oftare, men det är inte så lätt när man inte har så bra kontakt med dem.

Hur som helst jag åkte hem idag, men innan så åkte jag och pappa till Kungens Kurva och handlade morsdag present vilket var väldigt svårt! Men till slut så hittade jag något och jag gav det tidigare bara för att jag inte kunde vänta till dagen efter. Hon blev glad över det hon fick i alla fall. Det blev även jag med.

Idag så har jag och min lillebrorsa spelat X-Box och det var skit kul..hehe. Jag tycker om att umgås med min lillebrorsa när jag väl kan, har tyvärr inte träffat honom så ofta fast det känns jättekul att höra att han saknar en. Skulle kunna stannat längre, men jag blir lätt uttråkad där ute hos dem. Alltså när jag är i min ålder som jag är nu så vill jag göra mer saker än att bara sitta inne. Det är svårt att göra någonting när man inte känner för att gå ut i ett område där man inte känner någon. Om de hade bott här ute där jag bor så kunde jag ju gjort mer med min lillebror, kunnat hitta på mer saker där jag känner till området bättre. Sedan beror det även på att jag längtar hem så snabbt, deras grannar är inte heller de bästa. De är hel skumma och spelar sådan här skum arbiskmusik på morgonen. Självklart har det säkert något att göra med deras kultur, men det är inte roligt av att vakna av sådan musik på morgonen. Kan vara ganska jobbigt ibland. Men jag saknar dem på pappas sida eftersom jag nästan aldrig har tid att träffa dem, det är synd. Min bror brukar ibland tycka att jag ska åka till honom när jag är ledig, men det orkar jag nästan aldrig..hehe.

Har träffat Jenni och Jocke idag, haha det var lite kul. Vi pratade lite inför studenten som snart kommer ske för oss alla tre och vad som kommer hända efteråt. Jag har ju tänkt att jobba, men de andra vet jag inte..haha..får se vad som händer med dem. Ingen framtid..hehehe neej jag skoja. Nej, men det var kul och träffa dem och vi hade väl lite tur med vädret. Det började inte regna i alla fall, det var även väldigt fuktigt i luften och det blåste inte kallt utan snarare varmt. Hur som helst så hade vi trevligt och pratade. Jennifer tar ju studenten om fyra dagar, så hon njuter just nu att det är så få dagar kvar. Rätt skönt för henne, får slippa skolan ett tag nu så..kul för dig då Jennifer!!

Jaja, jag börjar halv somna nu! Måste sova, imorgon är det morsdag och snart börjar skolan som vanligt igen och jag måste vila upp mig tills dess. Ska göra en hel del saker imorgon också! Ni får då därför sova så gott nu! Massa trevlig och goa kramar till familj och nära vänner! Till er resten ha det bara bra!

P.S 13 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0