Kort Rapport från lilla mig...

Tjenare människor!

Bara en liten Kort Rapport från lilla mig...

Inget speciellt att berätta egentligen. Har jobbat i tre dagar nu så då var det dags för två dagars ledighet. Då räknar vi med dag nummer ett idag och imorgon då dag nummer två. Sedan på fredag, lördag och söndag så är jag en arbetande kvinna igen. Nej, men det har varit lugnt att jobba lite mindre nu. Fast ibland när man inte har något att göra när man väl är ledig så känner jag att jag faktiskt lika gärna kunde jobba bara för att få något att göra. Som ni alla vet reda så trivs jag ju, så det är ju lugnt för min del. Hade faktiskt jättekul igår när jag jobba. Allt bara gick på en räls och dem jag arbetar med är så j*vla roliga. Ska inte använda fula ord, men gud. Vi hade så grymt kul igår kväll när vi jobbade och det är det som får mig att vilja vara på jobbet, om jag får vara på just den avdelningen då.

Fick höra massa positvit igår av andra. Personalen är verkligen nöjda med mig och vill ha mig så mycket som möjligt på deras avdelning. De tycker jag är lätt att arbeta med och att jag har kommit så pass nära de boenden och att de trivs med mig också. Så det känns skit skönt. Bara för det så har jag fått mycket arbetspass på just den avdelningen och jag får jobba med människor som jag idag bara älskar att jobba med. Självklart har jag ju andra kollegor på huset som jag umgås med och snackar lite strunt på rasterna med, men jag gillar bäst att vara med dem jag mest trivs med.

Idag har jag varit med min storebrorsa på IKEA och vi handla ganska mycket saker faktiskt och han blev jättenöjd med sitt köp när vi väl åkte hem. Sedan så gick vi och käka lite (slafs-mat) Pizza med andra ord. Usch, fick dåligt samvete efter ha ätit det. Men, men gjort är gjort. Haha för att slippa mitt dåliga samvete så köpte jag massa nyttig senare istället. Hur som helst, morgonen började med att bror min kom klockan 08.45 hem till mig imorse..Gud jag trodde han skämtade att han skulle komma så tidigt. Så när han ringde och sa att han snart var framme fattade jag ingenting. Tänkte liksom; Va f*n gör han här ute? Då hade jag ju glömt att han skulle komma, men..men.. Vad då jag var ju nyvaken..det är inte alltid så lätt att hänga med på en gång.

Har faktiskt inte gjort något annat speciellt idag. Det började ju regna och det var ganska tråkigt. Hoppas på att det blir bättre väder imorgon. Har inte riktigt kollat vad vädret blir imorgon. Så imorgon så kanske jag också ska träffa Mi Hermanita.. Vi ska förmodligen färga håret imorgon på varandra..vet ej om hon ska, men någon av oss ska och förmodligen blir det jag..

Aja är trött..har hunnit med mkt idag, men jag kanske skriver något imorgon!
Ha det bra allesammans och God Natt!

Buenas Noches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0