Vi ser det snöar eller, vi ser att snön har kommit!

God kväll!

Får jag säga;..Vi ser det snöar eller, vi ser att snön har kommit!
Nu har faktiskt vintern kommit och det är dags med all denna varma på klädning. Med andra ord alla dessa hundra tröjor, byxor och strumpor, tillsammans med den varma mössan, halsduken och den stora jackan!
Ett tecken på att julen börjar närma sig eller hur..


Idag är det den 14 November, onsdag. Min lediga dag denna vecka. Igår träffade jag min storebrorsa. Vi var inne i stan och käka lunch sedan så gick vi runt och tittade julklappar och kollade presenter till våra föräldrar som snart fyller år. En ut av dem fyller år nästa vecka, min pappa. Våra föräldrar fyller år ganska nära varandra. De har även namnsdag på nästan samma dag också. Så nästa och näst-nästa vecka är deras.

Som sagt vi tittade julklappar och presenter och vi hittade faktiskt lite och kom på lite idéer. Vi får se hur det ser ut i slutet på november och början på december. Jag vill ge min familj det bästa jag bara kan, jag vill ge dem fina julklappar. Fast i min familj har de sagt att det inte ska vara dyra klappar, eftersom det är själva tanken som räknas. Jag kan tyvärr inte hålla mig till sådant. Jag vill ge min familj mer, det är ju presenter till människor som man älskar som mest. Fast självklart är det svårt att hitta någonting till dem... Vi får se vad det blir.

Imorgon så ska jag jobba igen 16-21, kväll då med andra ord. Innan så ska jag till stan med några kompisar till mig. Vet ej vad vi ska göra, men det är väl samma sak som brorsan och jag gjorde. Kanske även titta på vinterkläder och skor på samma gång. Det är något bland dem saker som jag har mest behov av att titta efter. Jag och brorsan tittade lite grann, men det var dock inget vi kunde hitta.

Fars dag var ju för några dagar sedan. Måste bara säg till min pappa:
Grattis på farsdag, pappa!
Kanske är lite sent, men som ordspråket säger..
Bättre sent än aldrig!

Har faktiskt inte så mycket nytt att säga idag. Har varit ledig och inte gjort något speciellt, bara varit hemma. Fast jag har fått 2 nya filmer. Stomp The Yard och ATL, jag gillade de båda filmerna. Fast S.T.Y har jag redan sett, men den var så bra så jag köpte den. Det är ju med artisterna Chris Brown och Ne-Yo. Ne-Yo var ju inte för så länge sedan i Sthlm och uppträdde på PUB - gratis konstert. Jobbade tyvärr kväll då. För er som inte vet vem han är så är han en R&B stjärna som är något otroligt duktig på att sjunga. Alla hans låtar är så grymt bra! Han har jobbat och jobbar med dem mest största artisterna i världen som t.ex. Beyoncé, Michael Jackson, Celine Dion, Whitney Houston, Chris Brown m.fl. Han är grym helt enkelt.

Hur som helst ska inte byta ämne. Filmerna var bra och allt. Såg ATL igår och Stomp the yard idag. Jag har länge varit tveksam om jag skulle köpa ATL, så igår tog jag beslutet att köpa den och den var faktiskt jättebra! Det är rapparen T.I som är med i den filmen. Han är en jätteduktig artist, och nu även en väldigt bra skådespelare också. Näeh, men jag ger den filmen en två tummar upp. Nu väntar jag bara på min tredje film. Step Up, den filmen har jag också sett, men det är något grymt bra den också. Den har en sådan fin filmstory tycker jag. I den filmen så är även R&B stjärnan Mario också med. Jag kan rekommendera de alla tre filmerna som gillar musik och dansfilmer med R&B och Hip hop stil.

Aja ska inte dra ut på tiden, måste börja tänka på refrängen. Ska upp ändå i hyfsad tid ifall jag ska åka till stan imorgon med de andra!

Ha en trevlig kväll allesammans..eller natt må jag säga!
Sov så gott!

Buenas Noches, Good Night, God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0