De värsta 17 timmar i mitt liv någonsin..

Hallå allesammans!

Igår så var det de värsta 17 timmar i mitt liv någonsin. Jag ville så gärna bara dö vid tillfället. Igår så var jag magsjuk och led som en galning. Jag mådde illa, hade magkramp, magbesvär (om ni förstår vad jag menar), feber och en jättehemsk ryggvärk. Då menar jag; jag kunde varken sitta, ligga, stå eller gå. Det bara värkte. Under hela gårdagen så var jag nästan helt borta. Jag kunde inte äta utan att det kom upp igen. Det värsta var att jag tillslut vägrade att äta. Så jag fick inget i mig på 32 timmar. Idag har då återupphämtat mig och jag mår mycket bättre. Imorse åt jag sådant som jag inte kunde få i mig igår. Min mamma hade varit så snäll och gett mig allt som jag gillade, men jag vägrade äta helt enkelt. Hon visste liksom inte vad hon skulle göra eftersom jag hela tiden bara vägrade. Mot kvällen efter 12 timmar så fick jag lite ångest och ville bara dö. Som sagt jag mår mycket bättre idag och jag äter som vanligt igen, men jag har fortfarande ryggvärk. Men förhoppningsvis blir allt bra igen..

Nå, annars är väl allt bra. Jag har jobbat mycket som vanligt. Ni vet att jag gillar att jobba. Imorgon så ska jag inte jobba utan bara ta det lugnt. Men på tisdag hoppas jag på att jag är tillbaka igen. Vi får se.

Igår skulle jag ju ha jobbat mitt 12 timmars pass, men det gick inte som planerat. Jag skulle även varit på en middag hos en kompis och träffat alla från min gamla klass. Vi som inte har träffats sedan den 8 Juni. Pratade med Gisela och hon fick uppdatera mig med allt. Det var ganska mycket som hade hänt ändå. Många som valde att fortsätta inom vården och många som valt att gå andra riktningar och andra som fortfarande är arbetslösa. Nå livet är inte lätt, vi alla kommer att stöt på lite hinder. Fast det nog inget som vi inte kan hantera.

Nej, nu ska jag nog gå och lägga mig. Jag känner att jag har ont i ryggen, behöver mig lägga mig ner. Ska nog gå och kolla på film. Fast ha det så bra! Hoppas ni slipper bli lika sjuk som jag var igår!!

Massa goa kramar från en sjukling/friskling..=)..
Puss och kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0