Höst, och det är trist..

Hello alla människor!

Jag har inte skrivit så ofta, men det är allt jobba som gör det svårt att hinna och orka.....

Det har blivit riktig höst nu, jag kan se hur alla dessa blad bara faller från alla träden..
Vi märker det även på hur mycket mer kläder vi har på oss än vad vi hade för bara några veckor sedan. Idag får vi se solen kanske två till tre gånger på en vecka. Annars eller i vanliga fall så är Stockholms vädret ganska trist och tråkigt..Vi får inte se så mycket himmel i det hela.


Allt har för det mesta bara vanligt lugnt. Jag har jobbat ganska mycket den senaste tiden och det har väl varit kul kan man säga faktiskt. Det känns bara konstigt om man inte jobbar, om jag är ledig så känns det konstigt. Jag har haft så roligt den senaste tiden på jobbet, men det beror på med vem man jobbar med och på vilken avdelning man jobbar på. Jag som oftast har sådan tur har hamnat på bra avdelningar med underbar personal.

Idag är det ju lördag och jag har varit ledig, har umgåtts med mamma lite och firat min bästa vänninas mammas födelsedag i förskott. Hon fyller år på måndag egentligen, men hon valde att fira den idag då! Det var faktiskt jättekul och trevligt. Vi åt väldigt god mat och fick jättegod efterrätt också som hermanita linda hade gjort. Hon hade gjort en jättestor tårta. Jag fick även träffa min bror då som också var där.

Igår, fredag, så var jag hos en kompis. Hon bjöd på middag och gott vin med, tjusig efterrätt och en film samt en sångkväll. Vi sjöng med singstar "spelet" och vi hade så grymt roligt och jättetrevligt.. Tack för en underbar kväll kompis!! Det kändes kul att få träffa kompisarna och bara umgås med sina vänner och koppla av från jobbet ett tag. Tänka på annat och ha trevligt.

Hur som helst, jag har det bara bra och allt är bara bra! Trivs med jobbet och livet just nu.. kunde faktiskt inte ha det bättre vad jag vet i alla fall. Fast nu återstår de bara och se vad ödet leder mig..!!

Ha en trevlig kväll mitt kära folk! Det ska jag själv nämligen ha!
Massa goa kramar..

..Marre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0