Hösten är fin än så länge..!

God Kväll mina Kära läsare!

Det är både kallt och fint väder på samma gång..Hösten är fin än så länge..! Vi ska vara glada över att slippa regnet, som för det mesta kommer på kvällarna, varje dag.

Med mig är allt bara bra. Jag har jobbat nu lördag (12h), söndag (dag), måndag (10h) och idag-tisdag dag/kväll (7h). Så imorgon då är jag ledig, ifall det inte vore så att de ringer och frågar om jag kan jobba kväll. Fast jag vet inte riktigt om jag verkligen vill. Får se om jag orkar. Ska ju jobba på torsdag och helgen så jag får se. Idag har det i alla fall varit en jättebra dag och jag fick jobba med mycket bra och roliga människor. Det är något som får en att tycka om sitt jobb, och det är att man vet att man kan jobba med bra personal.

Som sagt imorgon är jag ledig och då ska jag passa på att städa mitt rum igen. Jag hann inte klart sist. Så nu måste jag ta allt imorgon, sedan ska jag även försöka tvätta också. Hjälpa till med disken också. Herregud skrev jag allt det där nyss. Det låter verkligen inte som Marre, jag, har skrivit att jag ska städa, tvätta och hjälpa med disken. Nåja, det är dags att ta ansvar någon gång i livet.

Brukar ni titta på Bones som går på tv3 på kvällarna, det gör jag i alla fall. Jag gillar den serien, den är jättebra! Både intressant och väldigt rolig. Man lär sig så mycket i sådana här kriminal serier. Även C.S.I- Las Vegas- Miami- New York är bland mina favoriter. Cold Case och Criminal Minds ligger bland dom favoriterna också såklart. Jag älskar sådana serier. Kan även ibland titta på Law and Order, men det är ytterst sällan jag gör det. Alla dessa serier är så lärorika. På tala om serier, nu är ju Prison Break igång igen då! Alla ni som tittar på det så kan jag bara säga: OJ, OJ, OJ...nu fick Michael ett svårt val. Ska han bryta sig ut från fängelset igen och samtidigt rädda den andra killen som också sitter där för att kunna rädda Sara och LJ??? Stora frågan just nu! Det är spännande. Det var ju säsongs prämier igår, måndag. Kollade på det då. Nej, Prison Break tycker jag mycket om. Det är en jättebra och spännande serie. Med tanke på att svensken Peter Stormare var med där, så kom jag på att Peter Stormare gästspelade ju även förra måndagen i C.S.I - Las Vegas. Han och hans "kvinna" var väl mördarna om jag minns rätt. Kände först knappt igen honom, men sedan så tänkte jag. Oj, det där är ju Peter Stormare.

Imorgon är det FN dagen enligt mamma. Då så är det väl dags för skolorna att sjunga fredsånger och hissa upp den svenska flaggan. Åh, nu saknar man faktiskt lite att gå i skolan igen. Fast inte gymnasiet. Men egentligen så tycker inte jag att det känns som om jag har gått ut skolan. Just nu så känns det bara som praktik bara, fast man tjänar pengar så klart! Jag har funderat mycket på att kanske skaffa ett till jobb för säkerhetens skull. Något annat som också ligger i närheten här där jag bor eller något. Nåja, jag får se hur det blir.

Nu så ska jag bara lyssna på en jättefin låt som min storebrorsa skicka till mig igår. Den är jätte, jättefin, verkligen alltså. Den är jättevacker och jag älskar faktiskt lyssna på den. Det är Eric Benet, och han sjunger alltid kärlekssånger, men den här är verkligen skitbra och jättefin!! För er som gillar lugn musik, den heter Cracks of my broken heart av Eric Benet. Man kan nog söka den på Youtube tror jag. Aja, ska lyssna på den vackra låten och därefter ska jag nog hoppa i sängen. Är ganska trött ändå! Måste vila ut mig ordentligt imorgon.

Ha det bra allesammans!
Ni får ha en jättetrevlig dag imorgon (onsdag, 24/10-07)

God Natt!
*Marre*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0