14 September, Fredag..ledig helg!

Go' Kväll mina kära människor!

Dagen började bra fast jag var ganska trött imorse. Jag började tidigt och slutade tidigt så det var lugnt, men även om jag slutade tidigt så var det massor att göra. Jag var ganska slut när jag kom hem sedan. Hur som helst nu har jag en ledig helg! Så det är ganska skönt faktiskt. Just nu så är jag hos min pappa och stannar tills imorgon. Det är nämligen så att jag fyller 19 på söndag, så jag firar med pappa, lillebrorsan och hans mamma idag. Sedan på söndag så firar jag med mamma och hennes fästman.

Helgen nästa vecka så ska vi fira mammas fästmans födelsedag, han fyller 50 år, och då ska vi åka båt till Mariehamn och äta middag och sova över på något hotell. Så dessa lediga helger jag har just nu kan jag ju glömma att ta det lugnt på..=)..Nej, men det är ganska skönt att hitta på något istället för att bara sitta hemma och säcka. Det är därför jag jobbar så mycket. Skulle aldrig klara av att bara sitta hemma. På jobbet får jag chansen att göra något bra för andra genom att hjälpa dem på olika sätt, fast även lära känna nya människor (mina kollegor) och samtidigt ha roligt. Jag trivs just nu väldigt mycket med det jag gör och hoppas jag får stanna där jag jobbar nu ett tag.

Nåja, det är så mycket just nu känns det som. Fast ändå inte, jag vet inte riktigt vad det är. Ibland känns det som om jag har något på axlarna som jag måste ta itu med fast det är inget jag kommer på direkt. Aja, det är en jättekonstig känsla i alla fall....!

Nu har jag titta på MTV video music awards genom YouTube, blev tvungen att se Chris Browns och Rihannas framträdande och det var ju grymt..Jag älskar verkligen det här uppträdandet. Som vanligt så ägde Chris Brown scenen, han var riktigt grym. Hoppade från bord till bord och hans små dansare är ju hur söta som helst. De var riktigt grymma dem med. Den ena killen som har värsta affro var ju bästa ut av dem, fast båda var jätteduktiga.
Här är klippet från Chris Browns uppträdande:
http://www.youtube.com/watch?v=dK0d9PRrV5Y&mode=related&search=

Det har faktiskt inte hänt något annat idag. Skulle ju egentligen träffat Gisela, men så blev det inte för hon var för seg imorse. Vi träffades nämligen igår ett tag eftersom vi inte träffats på några få dagar nu. Vi pratar för det mesta i telefon när vi kan och har tid. Hon jobbar lika mycket som jag. Så det är svårt, men därför försöker vi hålla kontakten på kvällarna och ibland på dagarna. Hon börjar jobba när jag slutar eller så slutar hon så sent på kvällarna. Vi ska i alla fall träffas imorgon igen och då får vi se vad som händer...=)..

Annars så har inget hänt, som jag tidigare skrev så är jag hos min pappa och ätit god mat och fått umgås med min lillebrorsa som börjar komma i målbrottet..ganska kul och konstigt. Kul är det för man kan höra hur rösten skär sig ibland och konstigt är det för att han inte är lite längre, utan börjar bli en stor grabb.

Aja människor..är så grymt trött just nu! Ska nog sova faktiskt. Fast ni får väl ha en trevligt helgen och kväll såklart!

Ha det bra!
Buenas Noches, Chaooo.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0