Jag är grymt Nöjd och väldigt Trött!

Tjabba, tjena, hallå!

Med mig är allt bara bra! Jag är bara lite trött efter dagen. Jobbade ett 12h pass igår och jag är fortfarande ganska trött från igår. Det var ändå ett okej kvällspass. Idag jobbade jag 8.00-17.00 och det var ganska tråkigt, men jag överlevde. Imorgon är det 8.00-16.00 pass och det är på en avdelning jag helst inte vill jobba på, men man får ju inte välja det själv när man är timmis. Nåja, det kommer säkert gå bra på ett eller annat sätt. Jag har inte så mycket att berätta...

Ajuste telefonen jag har är jag fortfarande nöjd med och det är bra. Mycket spännande sak..

NU....!!!! Den första La Liga matchen idag som jag såg med Barcelona mot Athletico Bilbao. Ååhh, jag är sååå grymt nöjd med den här matchen och ni som missade den. Tycker synd om er. Alltså den här matchen var speciell på många sätt. Ronaldinhos son dök upp i bild ett antal gånger och man har tidigare aldrig fått se honom. Så det var lite intressant, och han är så otroligt söööt. Ganska lika sin pappa faktiskt, bortsett från tänderna..=)..
Nej, men ärligt så var det en spännande match och den slutade 3-1 till Barcelona fast på sätt och vis var den ändå väldigt dåligt dömd av domarna. Egentligen kan man säga att det blev 1-1 av matchen, men det berodde på domarna. Thierry Henry, Ronaldinho och Messi gjorde ett bra samarbete inne på plan och de lyckades väldigt bra vilket även gjorde så att Barcelona hade flest tillfällen och alltid var nära på att göra mål. De gjorde ett bra anfallsjobb i alla fall. Henry börjar komma in i gänget samt förstå deras spel till skillnad från vissa andra spelare. ÅÅhh, jag är så glad bara för att förra säsongen så gick det inge vidare för dem och nu börjar det bli skillnader, men det är synd att Eto'O blev skadad förra matchen och blir borta några månader.

Aja, nog med fotboll..Imorgon är det min sista dag innan jag får mina tre dagars ledighet. Det ska bli så skönt för sedan på fredag kväll så ska jag börja gå på schema..=)..och det är jag väldigt tacksam över. Nåja, jag ska gå och lägga mig i sängen. Hade tänkt att ligga och titta på HITCH med Will Smith för den är så otroligt rolig.

Bästa bilden från kvällens Match:
image29
Ronaldinho får en kram av Thierry Henry..det är väl för att han precis sköt in 2-0 på en straff.
Det var en grym matchen i alla fall, väntar nu bara till nästa!

Se detta är orsaken jag vill åka till Barcelona, jag vill se dessa otroligt talangfulla människor spela..hehehe..=)

Nåja nog av detta, som sagt jag ska gå och kolla på film! Ha en trevlig söndag..de flesta ska väl jobba imorgon antar jag och det är Måndag till och med. Fast för mig blir det fredag kan man säga eftersom jag snart får mina tre dagars ledighet..=)..

Ha det bra!
God Natt och Sov Gott mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0