Mitt 100:nde inlägg..och TACK ännu en gång..!

Go'Kväll!

Tack så hemskt mycket igen..har fått många fina meddelanden idag..de kommer som på ett räls. Det roligaste är att det står precis likadant på de allihopa. Hahaha, som jag sa till Gisela och hennes lillasyster Roxana. Det är det som är det roligaste med att fylla år. Man får en massa meddelande som det står precis likadant på allihop. Jag är väldigt tacksam. TACK SÅ MYCKET!!!!

Jag har haft en väldigt bra dag och just nu så ska jag gå och äta..kommer snart...

30 minuter senare..
Nu har jag fått äta jättegod mat, något kött med potatis och sås och en god sallad. Så det var jättebra! Nu ska jag äta lite efterrätt, lite tårta...

Imorgon är det måndag igen och jag ska jobba som vanligt..=)..Börjar tidigt..
Aja ska sällskapa dem andra nu!

Detta är mitt 100:nde inlägg och jag vill bara tacka alla er som läser min blogg. Det är jättekul att så många läser den. Bara för någon dag sedan så hade jag 12 besökare på samma dag och det är inte vanligt. Oftast brukar det vara 5-6 och ibland kanske 3-4 besökare, men det är kul att så många läser. Fortsätt gärna, det är kul att ha läsare..

Ha det så bra allesammans!
Byebye och God kväll!


Kommentarer
Postat av: Ima

Hej girlie!
Hoppas Din Dag varit bra!? Förhoppningsvis så ses vi snart, det var så längesen!
Många många kramar Ima

2007-09-16 @ 23:43:40
Postat av: ..Ewa.

Hej Gumman! Köttet var helstekt fläskkotlett och jag är glad att Du uppskattade det. Jag älskar Dig och har gjort det i 19 år. Du är den bästa dottern...
Puss Din lilla Mamsis

2007-09-19 @ 21:35:40
Postat av: ..Ewa.

Hej Gumman! Köttet var helstekt fläskkotlett och jag är glad att Du uppskattade det. Jag älskar Dig och har gjort det i 19 år. Du är den bästa dottern...
Puss Din lilla Mamsis

2007-09-19 @ 21:37:12
Postat av: Marre - svar till inlägget av Ima

Tack så mycket! Japp, det var en bra födelsedag! Jag saknar dig och ungarna med..=)..

2007-09-22 @ 06:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0